zondag 11 november 2012

Ingezonden email


Vandaag kregen we een leuke Email van Gerrie de Jong-Bredenhoff uit Vogelenzang, met foto's gemaakt op het Panneland. Gerrie schrijft het volgende,

"Beste mensen.
Wat geniet ik van jullie blog over de AWD. Mijn compliment, hoor. Ik zou zeggen : ga vooral zo door !
Mijn schoonzuster in Zuid-Afrika waardeert het ook bijzonder, ik stuurde jullie site aan haar door. Ze is nu 84, en woont al jaren aldaar.
Ze heeft tot haar trouwen in de tuinmanswoning in het bos bij landgoed ' Huis te Vogelenzang 'gewoond.
Het bos en het duin was de speelplaats van de kinderen de Jong en waren daar altijd te vinden.
Ze konden vanuit huis door het bos en het duin zo naar zee lopen. Er stond toen nog geen hek tussen die gebieden.




Dus het is voor haar allemaal bekend terrein en ze geniet daarom zo van jullie site.
Jullie schreven ook over boerderij Pannenland.
Naar aanleiding daarvan kreeg ik onderstaande foto's doorgestuurd.
Ik wil ze jullie niet onthouden . De ring zit in een boom die bij die boerderij stond.




















Prettige zondag nog.
En een vriendelijke groet vanuit Vogelenzang.
Gerrie de Jong-Bredenhoff."




















Het is toch geweldig als mensen zo van je blog kunnen genieten, mooier dan dit kun je het toch niet hebben dachten wij zo. :-)
Gerrie, bedankt voor je leuke reactie!!
De ring in de boom op het Panneland kennen wij natuurlijk en op deze link kun je meer lezen over de boerderij op het Panneland.  

Groet,
Peter en Janny






1 opmerking:

Bets zei

Hallo Peter en Janny
Het is inderdaad erg leuk als je zulke reacties krijgt.
Groeten Bets