dinsdag 7 juli 2009

Rond zonsopgang in het AWD 2

Nog even een vervolg op mijn vroege trip afgelopen zondag in het AWD.

Vlakbij De Vellen kom ik dit stel tegen.
Geen idee waar ze naar kijken, niet naar mij in iedergeval.


Bij de Haasvelderweg lopen deze mooie roodbonte koeien.


De mist hangt hier lekker laag en toch kan je er onderdoor kijken.


Hier nog een mooi voorbeeld van de laag hangende mist.


Op de Wouwen staat deze roodbonte in lekker in de ochtendzon.


In de heuvels van De Wouwen komt je veel van deze prachtige
Damherten tegen.


Dit Damhert was ergens voor op de loop.
Niet voor mij overigens want hij rende recht op mij af en
boog af toen hij me zag.


Dit is een mooie doorkijk op Het Vogelenveld.
Ik moest er even een plaatje van maken.


Ook dode bomen hebben vaak een mooie uitstraling.
Deze heeft een aparte vorm en daar mag ik graag naar kijken.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Peter en Janny.
Wat zijn je foto's weer mooi.
Maar foto twee...van de roodbonte rivierkoe vind ik persoonlijk een wereldfoto.
Groetjes Henk

Ghita zei

Ook deze foto's zijn weer prachtig, die grondmist heeft wel iets he, vanmorgen waren wij er net te laat voor, onderweg naar de AWD zag ik het nog boven de weilanden hangen, maar bij de Zilk aangekomen was het verdwenen.
Desalnietemin, in de vroege ochtend is het wel het mooiste,

Erik en Johanna zei

Hoi Peter en Janny,

Wat een mooie foto's van de AWD


Groetjes,
Erik en Johanna