woensdag 14 juli 2010

AWD Bewerkt

Na lange tijd had ik weer eens zin in wat creatief Photoshoppen en eigenlijk alleen omdat ik het plaatje op de hoofd pagina van dit AWD blog wilde veranderen.
Dus deze keer maar eens AWD met een kleurtje en contrasten.

Jonge zwaan in het infiltratie gebied achterin de AWD.

Een (rugtas) moervos


Dit is dan het plaatje geworden voor op de hoofd pagina van dit AWD blog. Dit is het water aan het Witte veld en ik heb hier een rugtas vos, damhert en buizerd toegevoegd om de boel wat op te pimpen :-)


Uitzicht op het Oosterkanaal (De Zilk)


Een vlinder geschoten ergens in de AWD.


Vos op het groot Zwarteveld afgelopen winter.


En nog een stukje winter AWD bij het Witteveld.
















Dat was weer eens leuk om te doen :-)
Iedereen bedankt voor de reacties op de vorige upload!
Groet,
Peter en Janny

8 opmerkingen:

Joop Zand zei

dag Peter en Janny

Fraaie opnames hoor, leuk om je hoofdfoto zo aan te passen.... wat mij betreft prima gedaan.

groet, Joop

Anoniem zei

Ik vind dat je bewerkingen echt geweldig gelukt zijn. Echt heel mooi om te zien zo. Petje af,
groetjes Jacqie

Loes Belovics zei

Hallo Peter,
Nou, je bent zeker creatief bezig geweest, maar als ik eerlijk ben, dan zie ik toch liever alles weergegeven zoals het in werkelijkheid is, photoshoppen is niet zo mijn ding geloof ik.
Groetjes Loes

Incanto Images Fotografie zei

heel apart geworden en er even zoet mee geweest. Zijn mooie beelden geworden..vooral bij de vos zijn de tinten prachtig..
Groetjes Von

de schoonheid van de natuur zei

Hoi Peter en Janny
Aardig aan het Photoshoppen geweest peter.
Ik vind het heel apart.
Groetjes Herman versteeg.

Ghita zei

Wat ziet het er anders uit zo bewerkt, alsof ze uit een prentenboek komen.
Ik ozu het zelf niet zo snel doen (ik probeer alleen de kleuren soms wat op te halen als het te flets is)
Leuk dat je bij een foto een vos, damhert en buizerd hebt gezet, dat is toch wel de reclameposter voor de AWD.
groetjes Ghita

Unknown zei

Ja...Dat is wel even een andere kijk op fotograferen..Erg mooi.
Gr Henk

Ria zei

Wat een mooi scherpe foto's
Zien er zeker schitterend uit mijn petje af.Ze zijn stuk voor stuk schitterend
Gr Ria